Скандинавска приказка - Част 16

Утрото беше ведро и слънчево и във Венген пристигнахме по обяд(пробег 225км).Страхотна природа,водопади и атмосфера.Намерихме приличен къмпинг с бунгала(39 CHF) и предплатихме две нощувки-решихме да починем и на следващия ден да се „качим” до Юнгфрау най-високия връх в Швейцария.

С тази теснолинейка се изкачихме до "Юнгфрау"

Ледниците бяха точно срещу нас....

Разходката в ледника е ободряваща....

Следващата точка от нашия маршрут беше Венеция,но през Комо.Пътят минаваше през 2100 м.надм.вис.,преди да се спуснем към Лугано.Температурата горе беше не повече от 8-9целзий,беше валяло дъжд,но за сметка на това пътя беше с уникален асфалт и завои.

От другата страна на прохода беше изсъхнало....минавахме през китни селца в които се продаваше сирене....тук съжалих,че ни го няма съппорта...

И така докато излезем на магистралата за Лугано.Смятах,че съм заобиколоил „Готхард тунел”,но буквално със стъпването на магистралата видях табелките за тунела.Спомних си думите на Ники(huko) как да избегна тунела и разбира се имаше защо.

В Комо спряхме за лека почивка на езерото ,а във Венеция пристигнахме около 18.00ч след пробег за деня от 570км.
Каквото и да напиша за Венеция,смятам,че ще е излишно.

Дадохме си още един цял ден почивка,след което продължихме към Пула-Хърватска(303 км пробег),където имах уговорена среща със приятели и изкарахме една прекрасна вечер.На следващия ден продължихме към Трибун,където предполагах,че ще се видя с друг боен другар хърватин с който бяхме заедно в Перу,но уви той имаше неотложни ангажименти в Загреб.Така на 14.07.09,точно един месец след като бяхме потеглили от София на това страхотно пътешествие,се добрахме до Котор-Черна Гора(375 км пробег),където трябваше да изчакаме групата от съпругата ми Силвия,Бойко,Митко,Илиян,Тони и Кирил да пристигнат на 16.07 .09.
Първи пристигнаха Силвия и брат и Владо,около 17.00ч,а около 19.30ч.,пристигна и останалата група.Бойко и Вики се настаниха в нашия хотел,а останалата група в съседен семеен хотел.Вечерта продължи в „Тиха ноч”,чиито координати ми бяха предоставени любезно от Янко(churov),за което едно голямо благодаря!...изкарахме си перфектно.